Vraag & antwoord
Oftewel alle vragen die je kan hebben over Thee van Isa
Contact met Isa
Contact met Isa kan je krijgen op de volgende manier:
Per telefoon : (+31)(0) 6 27276169
Per Whatsapp: (+31)(0) 6 27276169
Per email : Theemail@theevanisa.nl
Op Facebook : Thee Van Isa op Facebook
Op Instagram: Thee van Isa op Instagram
Betalen en Verzenden
Verzenden doen wij met PostNL of je kan, als je in de buurt van Hilversum woont (of in de buurt bent, want het Gooi is prachtig) gratis je bestelling bij ons ophalen. Isa maakt hier graag een afspraak voor met jou.
Versturen doen wij via Post.nl, dat betekend in de praktijk dat je als Isa je pakketje verstuurd je een e-mail krijgt met daarin de verwachte leverdatum van het pakketje.
Krijg je geen Track & Trace code? Kijk dan in je Spam email box (junk box) of kijk of je een filter op ongewenste e-mail hebt ingesteld.
Afhalen van je bestelling
Wil je je bestelling bij Isa afhalen? Dat kan! Kies voor afhalen bij de verzendopties en maak via het contactformulier een afspraak, bel of Whatsapp ons via het telefoonnummer op de website.
Ook kan je contact met Isa zoeken via de facebook pagina van Thee van Isa en die vindt je hier.
Bezorgen in de Gooi en Vechtstreek
Thee Abonnementen
Bij thee van Isa, kan jij een theeabonement afsluiten. Dit betekent dat je een keer per jaar een jaarvoorraad van jouw favoriete thee automatisch aan de deur wordt aangeboden.
Heb ik daarvoor een account nodig?
Ja, hiervoor moet je een account aanmaken binnen onze winkel. Je bent ook zelf verantwoordelijk voor adreswijzigingen bij verhuizingen. Indien je een verhuizing niet op tijd doorgeeft aan ons door je adres gegevens te veranderen, kan het zijn dat je thee op een ander adres wordt geleverd.
Hoe betaal ik mijn abonnement?
Een abonnement betaal je bij ons via Paypal. Binnen Paypal kan je kiezen tussen verschillende Nederlandse of Belgische betaalmogelijkheden, zoals creditcard afschrijving of automatische overschrijvingen. Kun je dit niet dragen? kies dan voor een eenmalige aankoop bij ons.
Hoe krijg ik mijn thee thuis?
Zodra je betaling bij ons automatisch is binnengekomen krijg je een bestellings e-mail van ons en een bevestiging van de betaling van Paypal. Daarna gaat Isa meteen je thee voor je klaarmaken en versturen.
Kan ik mijn abonnement tussentijds stopzetten?
Natuurlijk kan dat! Daarvoor log je in op je account en kies je voor “subscriptions” aan de linkerkant van het klantmenu. Dan kies je voor “unsubscribe” daarna is je abonnement be-eindigd. Heb je dan net een bestelling gedaan die betaald is, kan deze niet worden stopgezet en wordt gewoon door ons uitgeleverd, maar het jaar hierna ontvang je niets meer van ons. Let op: Ook hier ben je zelf verantwoordelijk voor dat je dit op tijd stopzet.
Het corona virus
Ook bij Thee van Isa houden wij onze hygiëne omtrent het corona virus in acht.
Zo maken wij onze scheplepels na het scheppen gelijk schoon. En trekken wij nadat wij onze handen hebben gewassen gelijk schone handschoenen aan zodat wij op een veilige schone manier onze thee kunnen scheppen.
Alle bestellingen die voor 13:00 geplaatst en betaald zijn, sturen wij de zelfde dag nog op met Post.nl
Afhalen mag nog steeds mits jij natuurlijk niet ziek bent. Wij vragen je wel van te voren te betalen via een tikkie en of via een bank overschrijving
Haal je bestelling op
Thee van Isa
Calvijnhof 94
Hilversum
Bel ons
(+31) 6 27276169